Blog
Waarom online video’s ondertitelen?
Online video is een belangrijke marketing tool geworden voor bedrijven en organisaties. Om de impact van video’s te maximaliseren investeer je best ook in het ondertitelen van de video’s. Maar waarom is dit zo belangrijk?
Hoe werkt een video livestream?
Het livestreamen van evenementen via het internet is niets nieuw. Maar waar dit vroeger voornamelijk gebruikt werd voor TV en grote massa evenementen, is dit vandaag de dag toegankelijk voor alles en iedereen.
De basics van online video marketing
Online video marketing heeft de afgelopen jaren enorm aan belang gewonnen. Het maakt niet uit in welke sector jouw bedrijf actief is: het is een absolute must om kwalitatief beeldmateriaal in te zetten. Op sociale media is video dé manier bij uitstek om jouw brand in de picture te zetten. Wij geven jou alvast enkele tips om jouw online video marketing te optimaliseren.
Wat is een timelapse video
Wat is een timelapse video? Als het aankomt op het maken van online videos, spreken we voornamelijk over korte flitsende video’s. Meestal zijn deze niet langer dan 2 minuten. Hierdoor zie je onze klanten vaak luidop denken: “Hoe kan je heel ons verhaal vertellen in enkele seconden?”. Een handig hulpmiddel hiervoor is een timelapse video.
De voordelen van een aftermovie
De voordelen van een aftermovie. Als ondernemers weten we allemaal dat een evenement organiseren niet simpel is. Vaak kruipen er maanden voorbereiding en planning in om dat ene moment tot een succes te verheffen. Het zou dan ook zonde zijn om deze momenten niet vast te leggen met een aftermovie.
Hoe zelf filmpjes maken met je smartphone?
Hoe zelf filmpjes maken met je smartphone.Vroeger was video’s maken een eerder complex gegeven. Starten met videomarketing was dan ook niet simpel. Vandaag de dag kan je met een smartphone alleen al tot vrij mooie resultaten komen. Wij helpen je alvast op weg met enkele tips om de kwaliteit van jouw filmpjes te verbeteren.